رها...

 

تو آدم
من حوا
بیا جهانى دیگر آغاز کنیم
عشق بورز
دوستم داشته باش
تازه سیب چیده ام
 
 
گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت
که تورو فقط و فقط واسه خودت بخواد ،
که وقتی تو اوج تنهایی هستی با چشماش بهت بگه: هستم ، تا تهِ تهش!
 
 
آنقدر باورت دارم ، که وقتی می گویی ” باران ” خیس می شوم

 
عشق یعنی اختیار بدی که نابودت کنند ولی “اعتماد” کنی که این کار را نمیکنند
 
 
با هر قدمی که دور شدی روحم خراشی خورد ، حالا با هر نسیمی درونم میسوزد
 
 
هنوز دلخوشم به “خدانگهدارش” ، اگر نمی خواست برگردد ،
اصراری نبود که خدا مرا نگه دارد
 
 
شاید تنها کسی نبودم که دوستت داشتم ، اما کسی بودم که تنها تو را دوست داشتم

 
 
خالی تر از سکوتم
انبـوهــی از ترانـه
بــا یـاد صبـح روشـن اما
امیـد باطل
شب دائـمی ست انـگار

 
 
 
همـچـون ساعـت شنی شــده ام
کــه نـفــس هـای آخـرش را مـیـزنـد
و الـتـمـاس مـیـکــنــد
یـکـی پـیـدا شـود و بـرش گــردانـد
مــن هــم
نه …! !
لـطــفـا بـرم نـگــردانـیـد ! ! !
بــگـذاریــد تــمام شــوم
 
 
چیـزی نمیـخـوآهَم جـز . . .
یـکــ اتــآقِ تـآریک
یـکـ مـوسیقـے بے کَلآم
یـکـ فنجـآن قهـوه بـهـ تَلخـی ِ زهـر !
وَ خـوآبـے بـه آرآمـے یـکــ مـَرگ هَمیشـگـے
.
 
رسیده ام به حس برگی که میداند بادازهرطرف که بیاید
سرانجامش افتادن است
 
سکوت متن آسانی است که معمولا اشتباه خوانده می شود .
 

پرنده ای که مال تو نیست صد تا  قفس هم براش بسازی آخرش میره .
 
گاه گاهی به درد دل خود میخندم ، خلق دارند تصور که دلی خوش دارم .
 
قلب کال مـن
در فصل دست های تــو می رسـد
فصـلی برای تمـــــام رؤیــاها
دستــی برای تمـــام فصل ها
 
 
به دلم افتاده بود که امشب حتماً
خوابت را می بینم ….. آنقدر خوشحال بودم که تا صبح خوابم نبرد
 
 
 
وقتی زیادی به کسی بگی دوست دارم ….خیال میکنه احساستو به حراج گذاشتی….تو حراجی هم چیز خوبی گیر آدم نمیاد…پس یه کم جلو اون زبونتو بگیر..
 
 
جدا
 که شدیم
هر دو به
یک احساس رسیدیم
تو به “فراغــــــت
من  به “فراقــــت
یک
حرف تفاوت که مهم نیست
 
 
اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن

 از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم
 
 
میپسندم زمستان را که معافم میکند از پنهان کردن دردی که درصدایم می پیچد واشکی که در نگاهم میچرخد ,به همه میگویم سرما خورده ام.
 
هی رفیق...
زخم هایت را پنهان کن اینجا مردم زیادی بانمک اند
 
 
هرچه دلم را خالی میکنم باز پرمیشود ازتو عجب برکتی دارد دوستداشتنت!!!
 
 
دلتنگ که باشی گاهی آرزو میکنی یک نفر صدات کن حتی اشتباهی....
 
 
زیاد خوب نباش ...
زیادم دم دست نباش ..
زیاد که خوب باشی دل آدم ها را میزنی آدما این روزها عجیب به خوبی آلرژی پیدا کردند,زیاد که باشی زیادی میشوی!!!
 
 
هیچ کس نفهمید شاید شیطان هم عاشق حوا شده بود که بر آدم سجده نکرد....
 
 
میدونی پشت چشمای لیلی چی نوشته بود ؟نفرین به عشقی که غمش قسمت من شد....
اعتراف میکنم به خیانت وقتی که نبودی با خیالت بودم!
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ساعت 16:16 توسط رها |