رها...

 


قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم


فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم


دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم
 
 
 
گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است

دوست داشتن را باید کشف کرد ؛


درک کرد ، و از آن لذت برد
 
 
تو فقط با من باش

من قول میدهم با خودم هم قطع رابطه کنم !
 

نگران نباش! نمیشود دوستت نداشت


لجم هم بگیرد از دستت... دفترچه خاطراتم پر از فحش های عاشقانه میشود
...!
 
 
هوای فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم !!
 

یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم


چه تو باشی چه نباشی “نگهش میدارم
”  . . .
 

روزگار ، نبودنت را برایم دیکته می کند


و نمره ی من باز می شود : صفر


 
هیچ وقت نبودنت را یاد نمیگیرم !
 
 
ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم
 
 

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت

و تو حتی نمیگویی

جـــــــــانم
!
 
 
نقــاش خــــوبی نــــبودم...

اما ایــن روزها... به لطـف تــــــــــو...


انـــتظار را دیـــدنی میكــشـم
 
 
دیوانه نیستم !

فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم
 
 
خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود
:

دوستم بدار
 
دوستت دارم ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدایم

چون عاشق توام و محتاج خدایم
 
 
کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان کردن دوستت دارم ، نیاز به قسم خوردن نبود
 
 
لـبهـایت را می خواهـم نـه از برای بـوســه که برای درمان درد انـتـظارم

آن زمان که امواج صدایت را تـبـدیـل می کـند بـــه :دوستـت دارم ...
 
 

برای عاشق شدن که بهانه های ریز و درشت لازم نیست
!

برای عاشق شدن کافیست تو نگاه کنی و من لبخند بزنم
 
 
گمم نکن

 
در گوشه ای از حافظه ات آرام مینشینم ، فقط بگذار بمانم
 

به دلم نشستی ولی دو زانو
!

معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده ، پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه
 
 
تنهایی همین است ، تکرار نامنظم من بی تو

بی آنکه بدانی برای تو نفس می کشم
 
 
تنهایی همین است ، تکرار نامنظم من بی تو

بی آنکه بدانی برای تو نفس می کشم
 
 
باور کردم تنهایی را

چقدر دلم کسی را نمی خواهد امشب
...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ساعت 17:36 توسط رها |