رها...

 

در غمگين ترين لحظات زندگيم شادم که کسي نميداند که چقدر غمگينم . . .
 
 
مدتهاست نه به آمدن کسی دلخوشم
نه از رفتن کسی دلگیر ، بی کسی هم عالمی دارد . . .
 
 
خودم قبول دارم کهنه شده ام
 
آنقدر کهنه ، که می شود روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت
بنویس و برو . . .
 
 
وقتی چشمانم را روی هم میگذارم
خواب مرا نمیبرد ، تو را می آورد ، از میان فرسنگها فاصله . . . !
 
 
چیزی ویرانگرتر از این نیست
که دریابیم فریب همان کسانی را خورده‌ایم که باورشان داشته ایم
 
 
تنهایی قشنگ‌ترین حس دنیاست
چون برای داشتنش نیاز به هیـــــچ‌ کـــــس نداری . . . !
 
 
 
 
موهــــای بلنــــدم را
هیــــچ دوســــت نــــدارم
وقتــــی طنــــابِ دارم می شـــوند
بـــی نــــوازشِ دســــت های تـــــــو . . .
 
 
 
کسی که احساسات ِ تو رو بازی می گیره و تنهات میذاره
چند قدم اونورتر زیر ِ پایِ کسی دیگه داره لِه می شه
شک نکن . . .
 
 
برای من
مهر
در نگاه توست
 
نه اولین ماه پاییز . .
 
 
 
تنهایی من از جایی شروع شد که میان این همه "بود" منتظر یکی بودم که "نبود"
 
 
خواستم چشمهایت را از پشت بگیرم دیدم طاقت اسم هایی که میگویی را ندارم....
 
 
من ندار بودم عروسک قصه هایم پرید! دارا که باشی سارا خودش می اید....
 
گفتی که من به درد تو نمیخورم...!
اما هرگز نفهمیدی ... من تو را برای دردهایم نمیخواستم...
 
 
بر آنچه گذشت وآنجه شکست حسرت نخور زندگی اگر زیبا بود با گریه شروع نمی شد
 
 
آمدنت را حیران بنگرم یا رفتنت را مات بمانم...؟باد آورده را باد میبرد,قبول...اما دلم را که باد نیاورده بود...
 
 
همه چیز را فروختم جز آن صندلی که جای تو بود شاید آن روزی که برگشتی خسته باشی...
 
 
چگونه بفرستم" باورم" را برای تو تا باور کنی "فراموش کردنت"  کار من نیست....
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, ساعت 15:34 توسط رها |