رها...

 

شاید قانون دنیا همین باشد ، من صاحب آرزویی باشم که شیرینی تعبیرش از آن دیگریست
 
 
عدالت بود یا خیانت؟وقتی نوشت دوستدارم و برای دو نفر فرستاد...
 
 
این روزها ، حالم همچون دایره ای میماند که هیچ گوشه ای برایش دنج نیست....
 
 
دیر باریدی باران ، دیر...!!
من مدتهاست در حجم نبودن کسی خشکیده ام....
 
 
دیشب خدا آهسته در گوشم گفت :دیگه بسه ،باران هم از اشکایت خجالت میکشد....!!!
 
 
به بودن ها دیرعادت کن....و به نبودن ها زود ....آدم ها نبودن را بهتر بلندند....!!!
 
 
همه مرا با خنده های بلند می شناسند ،بیچاره بالشم با گریه های بی صدا...
 
 
هیس !!!! آرامتر باشید...
عشقم در آغوش دیگری خوابش یرده!!!!
 
 
دیگه به کسی اعتماد نکن حتی به چشمات... چون وقتی عاشقی چشماتم بهت دروغ میگن!
 
مدام میگفتی :خیالت تخت ،من وفا دارم ... ومن چه ساده لوحانه خیالم را تخت کردم برای عشق بازی تو با دیگری!!
 
 
دچار "مرگ عاطفی "شده ام ،متقاضی باشد...
زندگی ام را" اهدا" میکنم....
 
 
تا یادت میکنم" باران "میاید نمیدانستم لمس خیالت هم وضو میخواهد!
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, ساعت 23:7 توسط رها |