رها...

دوست دارم دستانم را به سوی آسمان پر ستاره دراز کنم و ستاره ای بچینم و بر روی آن بنویسم ای اولین حکایت بی انتهای عشق ، با تمام وجود دوستت دارم .

 

سکوت من فردای بلند دوست داشتن توست ، دوست داشتن تو افسانه نیست ، باورش کن .

 

از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم !

 

خیلی ها نفرین می کنن ، تلافی می کنن اما اما نه

نفرین من : الهی اونی که دوسش داری تنهات نذاره

تلافی من : میرم تا به اون برسی سر راهت نباشم

راستی ، قدر من دوستت داره . . . ؟

 

دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم

زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم

 

 

خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود . . .

 

 

 

 

مثل یک روح در دو پیکریم

تو در پیکره ی خدایی

من در پیکره ی انسانی

عاشقانه میپرستمت

شاید روزی

یک روح در یک پیکر شویم . . .

.

.

          گاهــــی وقتی کسی از زندگیتان میرود

دارد به شما لطف می کند

او فضایی خالی به جا می گذارد

برای کسی که لیاقت آنجا بودن را داشته باشد

 

 

           گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن به رفتن ک فکر می کنی

اتفاقی می افتد که منصرف می شوی

میخواهی بمانی

 

 

رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی این بلاتکلیفی خودش کلــــی جهنـــــــــــــــم است

.

گاهی فرار می کنم

از فکر کردن به تو 

مثل رد کردن آهنگی که

خیلی دوستش دارم ..

جاگذاشته ام دلی

هرکه یافت

مژدگانی اش تمام “زندگی ام

.

اش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان کردن دوستت دارم ، نیازبه قسم خوردن نبود

 

 

گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم ! فضای اتاق برای پرواز کافی نبود ....

دوستت دارم ؛ این تعارف نیست زندگی من است

 

اگر مجبور باشم انتخابکنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن

 

از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم

 

 

لبخندبزن

برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید رفته را بازگرداند

گاه قوسی کوچک ، میتواند معماری بنایی را نجات دهد . . .

.

چطور بگم دوستت دارم تا قلبم آروم بگیره ؟
به کی بگم تورو دارم تا از حسودی بمیره ؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت17:02---26 آبان 1391
سلام مرسی از مطالب بسیار خوب و خواندنیت این وبلاگ تونست منو سرگرم کنه جون خود ت بروزش چون مطالب خوبی داری راستی منم یه وبلاگ دارم که اگر ایرانسل داشته باشی بدرت میخوره یادت نره یه سری بزن نظرم بدی اگه دلت خواست تبادل لینک کنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 26 آبان 1391برچسب:, ساعت 14:52 توسط رها |