رها...

 

می روی و من تحمل می کنم نبودنت را
می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را
 
 
دیروز می مردن ، فراموش می شدن آرام آرام
امروز چه زود از یاد می رویم بی آنکه بمیریم
 
 
روزگار استاد فراموشی هاست ، امید وارم شاگردش نباشی !!!
 
 
تصمیم گرفتم آنقدر کمیاب شوم شاید دلی برایم تنگ شود ، ولی افسوس فراموش شدم !
 
 
بر باد رفته” صد بار بهت است از “از یاد رفته!
 
 
به یاد آوردنت هر روز ، درد آورترین شکل فراموشی ست !
 
 
میدونی بن بست زندگی کجاست ؟
جایی که نه حق خواستن داری نه توانایی فراموش کردن
 
 
برات گردنبندی از گریه خریدم !
یادت باشه اگه فراموشم کنی ، گریه هام گردن توست !
 
 
کاش مىشد بدونى که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهایم محال است
 
 
نبودن هیچگاه به تلخی فراموش کردن یک بودن نیست
 
 
خاطرات ناقوس هایی هستند که در ایام فراموشی به صدا در می آیند
 
 
ما بخار شیشه ایم ؛ نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !
 
 

 

 

 

 

 

 

 

خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند ، پس بمان در خاطرم !

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت19:39---17 ارديبهشت 1392
سلام رها خانم/خواهش میکنم/بازم بهت سر میزنم/ترم اخرمه /وقت امتحانات/میدونی که چطوئوری این ترم/بازم میادم/یاعلبی

AmIr
ساعت19:35---15 فروردين 1392
یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم چه تو باشی چه نباشی “نگهش میدارم”

مبینا
ساعت9:03---15 فروردين 1392
سلام رها...
خیلی جملات قشنگی بود.
امیدوارم سال خوبی داشته باشی. به ما هم سر بزن.


مازیار
ساعت22:34---13 فروردين 1392
سلام چرا دیگه بهمون سر نمیزنی..............

محمد رامین
ساعت12:16---11 فروردين 1392
سلام رها جان..

خوبی؟؟؟

واقعا طرح هات خوشگلن.

بیشترشون کن....مرسی

بوس


محمد رامین
ساعت12:16---11 فروردين 1392
سلام رها جان..
خوبی؟؟؟
واقعا طرح هات خوشگلن.
بیشترشون کن....مرسی
بوس


عطیه
ساعت13:55---2 فروردين 1392

چقد دلم تنگ شده واسه شنیدن تپش های پر اشتیاق قلبت …
که نفس هام رو به احترامش نگه میداشتم …


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, ساعت 1:8 توسط رها |