رها...

 

اگر حوصله ات سرمیرود با دلم بازی نکن من در بی حوصلگی هایم با تو زندگی کردم!!
 
 
ما که وزنی نداریم …خدایا پس چرا به دل دیگران سنگینی میکنیم؟؟؟؟؟؟
 
 
دقت کردین …..اونی که دوسش نداری اصرااااااااار پشت اصرار….اونی که دوسش داری انگار نه انگار……
 
 
هروقت رد پای کسی که آرامشم را گرفته دنبال میکنم …….به خودم میرسم
 
 
در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه دوستت دارد….به دنبال ان باش
 
 
خاصیت دنیاست
در اوج داشتن و خوشبختی
دلهره ی ” از دست دادن ” پر رنگ تر است . . .
 
 
 
 
دنیــــا فهمـید خیلی حــقیر است وقتی گفتم :
یک تارمــوی “تـو ” را به او نمیدهم …!
 
 
 
 
 
 
تا که بودیم کسی قدر ندانست،که بودیم، باشد که نباشیم و بدانندکه بودیم
 
 
این روزها ساکت که بمانی
می رود به حساب جواب نداشتنت
عمرا اگر بفهمند داری جان میکنی
تا احترامشان را نگه داری
 
 
سوت پايان رابزنيد،صداقتم حريف هرزگئ زمانه نميشود !قبول ميكنم /بأختم.
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت5:32---20 تير 1392
سلام واقعا وب خیلی جالب و قشنگی داری...خوشحال میشم به منم سربزنی مطمئنم مطالبم به دردت میخورن

م صادقي
ساعت19:33---20 خرداد 1392
کجایِ این غبارِ سکوت گم شدی که حتی نگاهت اینچنین نا آشناست
چند بهارِ دیگر به انتظارت بنشینم
این سالِ کبیسهء تنهایی چه بی انتهاست
چه طولانیست


دختران دشت
ساعت22:01---19 خرداد 1392
سلام رها. وبلاگ زیبایی داری عزیزم. مطالبی هم که انتخاب می کنی زیباست. پیروز و پایا باشی نازنینم.

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:35---18 خرداد 1392

دیــر کـــرده ای !!



عقــربــــه هــا گــیر کـرده انــــد



در گلــــوی ِ مـن



انگــــــار کــــه رد نمــیشـود



نه زمــــــان . . .



نه آبــــــ ِ خـــــوش


عطيه
ساعت23:15---16 خرداد 1392
سلام-ديگه كامنتاي خوكشلتو نميبينم..!؟!

کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!
ساعت21:17---16 خرداد 1392
به چه بهانه اي
مي خواهي،
من را فراموش کني؟

آن هم،درست زماني که
من ..

با هر بهانه اي
تو را به ياد مي آورم!!


http://ivylove.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, ساعت 12:56 توسط رها |