رها...

 

       به غریبه ها عادت نکن
یک روز می ایند دلتنگ از همه جا..
پناهگاه شان می شوی به شرط امن بودن..
هوای بارانی شان را نگه می داری
مبادا احساس غربت کنند..
ناگاه زیر دلشان را میزنی..
او کوچ می کند..
تو در خود جا می مانی..
 
 
دلم که میگیردبغض میکند
میشود وبال گردنم
دردهایم خیلی نیستند توهستی و فراموش کردنت
لعنتی دردم می اید وقتی بادردها یت کلنجارمی روم!!!
 
 
به اندازه ی تمام سه نقطه های دنیا با تو حرف داشتم….اما سه نقطه
 
 
جدایی به روز آدم چیزی نمی آورد….به شب آدم اما…
 
 
خدایا لج نکن: حق با شیطان بود….
آدمیانت فابل پرستیدن نیستن…
 
 
گاهی یک دوست ‘کاری’ میکند که دلت بدجور برای دشمنت تنگ میشود…!!!!
 
 
به دنبال چه پاياني خلاف جاده ايستادي
چراتاعادتت كردم به فكر رفتن افتادي؟
چرا بايد به تنهايي دوباره برگردم؟
كجاي جاده بدبودم؟كجاي قصه بد كردم؟
 
 
آنکه میرود نمیفهمد،اما اوکه بدرقه میکند میداند که کاسه آب هم معجزه نمیکند.
 
 
آهسته فتح کرده ای با چشمانت هر چه داشته ام را،حالا تمام جهان من مستعمره توست….
 
 
    میخواهـم بنویسم …
ولی از چه؟؟؟!!
این روزها هیچ چیز سر جایش نیست
حتی خودم!
روزی از همه این دیوارهای محکم میگذرم
روزی … جایی همین حوالی شاید …!!!
 
 
 
گاهی اوقات وقتی آدم به حقیقتی میرسه …
چقدر دلش میگیره!!
 
 


نظرات شما عزیزان:

elina
ساعت0:17---20 مرداد 1392
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری خوشم اومد ادامه بده

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت18:13---19 مرداد 1392
همیشه

غروب دریا برام

یه دلتنگی خاص داشته

درعین زیبایی وقتی خورشید

آخرین پرتوهای عاشقش رو روی تن

گرم دریا رها میکنه و آسمون که آبی بی

انتهاش رو چه بی ادعا پیشکش دریا کرده و دریا

که با همه اینها عاشقانه ساحل رو می پرسته و چه بی

غرور خودش رو در آغوش ساحل میندازه .همیشه وقتی به دریا

نگاه می کنم، مطمئن هستم که اونقدر مهربون هست که بشه کنارش

ایستاد و از زیبایی و شکیبایی و شعری که درش هست لذت برد.میدونی اگه دل

به دریا بدی آسمون دلت آبی میشه و اون وقت آبی آسمون پیش چشمات تبدیل به

بیکرانی میشه که بالهات رو به پرواز تشویق می کنه و این آغازی میشه تا اهل

آسمون بشی و زمین بشه خونه دوم تو.دل به دریا که بدی هوای دلت بوی

بارون میگیره اون وقت همیشه حس ناب باریدن در تو تازه است هر

وقت دلم از همه کس و همه جا می گیره وقتی دیگه حتی از

خودم هم خسته هستم میرم به خلوت دریا و ساحلش

کفشهام رو در میارم آن وقت که حرکت شن های

دریا رو زیر پام حس میکنم وقتی موجهای دریا

خودشون رو بی غرور زیر پاهام رها میکنن

نسیمی که منو درخودش می پیچه

و احساس سرما ئیکه همه

وجودم رو میگیره خیلی

میایستم یه گوشه

ساحل و چشمام

رو میبندم و

فقط گوش

میکنم


عطیه
ساعت18:38---15 مرداد 1392
سلام ...



خوبی؟



چه خبرا؟
پاسخ:sllm khahar jan khabare kheir fadat sham


نفیسه
ساعت14:18---30 تير 1392
آخه آبجی خیلی مطلب های غمگین مینویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:khob dg....

مبینا
ساعت9:51---19 تير 1392
سلام رها جون خوبی؟
چرا چند وقته اپ نکردی؟
به وب ما هم سری بزن


anahita
ساعت19:18---18 تير 1392
با هرکه سازش کردم به پایش سوختم

بیمار شدم جانم به لبم رسید و من باز هم به پایش سوختم

با این همه دل گرفتگی از او ماندم و برای همیشه کنارش بودم

برای هر کارم دلیل می آوردم و دل به غصه میبستم

دیگر تاب نداشتم

مردم و برای همیشه به پایش سوختم
**لینکت کردم


سمانه
ساعت11:57---15 تير 1392
سلام دوست گلم.

وبلاگ بسیار جالب انگیز ناکی داری.

منم یه وبلاگ دارم خیلی خوبه. تازگیا یه پست جدید گذاشتم که عکس علی دایی کنار دخترش مونا و کریس رونالدو با زن دومش (البته هنوز معلوم نیست ، چون رونالدو برای اثبات بی گناهی خود به دادگاه شکایت کرده) رو تو پست جدید گذاشتم. از تو هم خواهش می کنم حتما حتما بری و ببینی اینم آدرس :

http://jmnews.blogfa.com/page/5



راستی اگه میشه لطف کنی یه کلیک کوچولو هم رو یکی از تبلیغ های من که لابه لای متن هاست بکنی. البته تا یادم نرفته بگم که رنک وبلاگ من تو گوگل هم بالاست اگه خواستی یه پیام بده تا با افتخار لینکت کنم.

با آرزوی موفقت تو از خداوند منان.

(فقط یک کلیک روی تبلیغ ها یادت نره)چاکریم.
پاسخ:baz shomhaaaaaaaa omadin b khatere homaham k shode webam o hazf mikonam nemikham nemikham man hich lotfi baraye shoma nemikonam dg nayaaaaaaa


مریم
ساعت13:46---14 تير 1392
سلام عزیزم
وب خوبی داری
لینکت کردم خوشحال میشم منم لینک کنی
خدانگهدار


faseleha
ساعت13:50---13 تير 1392
سلام . افرین افرین.راستش خیلی از مطالب وب شما خوشم اومده.منم یکی دارم .دوست داشتی سری بزن.خوشحال میشم.به خوبی مال شما نیست .تازه نوشتم.اما شاید لینکش کردی .منتظرتم

دریـــــــــــا
ساعت18:35---11 تير 1392

گول دنیا را مخور......!!


ماهیان شهر ما از کوسه ها وحشی ترند

بره های این حوالی گرگ ها را میدرند

سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها

زنده ها هم آبروی مردگان را میبرند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, ساعت 1:35 توسط رها |