رها...

پنجره راكه بازميكني…
دلم مي ايدولب طاقچه نگاهت مينشيند
ميبيني؟!
دلم بي دام ودانه جلدنگاهت شده است!

 

 

هیچکس حرف دلم نفهمید و نخواهدفهمید جزمورچه ها… ک در زیر خاک گلویم را ب تاراج میبرند

 

لجم میگیرد وقتی عاشقانه هایم را برای تو مینویسم…………..اما همه میخوانند الا…..تو

 

 

میترسم از اینکه
یه روزی یه جایی،من
خیلی دور از تو،
شب و روز در آغوش یک غریبه
بیقرارت باشم
و بعد از هربار هم آغوشی به یاد آغوشت
بی صدا گریه کنم

 

خسته ام همه میگن مگه کوه کندی
.
.
.
.
اما هیچ کس نفهمید ک دل کندیدم

 

از عجایب شیرین عشق این است همانی آرامت می کند که روزی آتشت زده . . .

 

 

آهای ِ روزگار !!
برایم مشخـــص کن
اینبــار کــدام سازت را کوک کــرده ایی
تا برایم بزنـــی
می خواهـــم رقصــم را با سازت هماهنگ کنم … !! …

 

 



نظرات شما عزیزان:

faezeh79
ساعت11:14---28 شهريور 1392
سلام رها جون وبلاگت خیلی قشنگه اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن خواستی منو لینک کنی با اسم فائزه... دختری از تبار خستگی

MOSTAFA
ساعت10:45---4 شهريور 1392
سلام عزیزم وبت عالیه یک سری هم به ما بزن و نظرت رو هم بده ممنون

دریــــــــــــــا
ساعت14:19---16 مرداد 1392
سلام یه آپ ویژه دارم لطفا سر بزن

انار
ساعت16:24---15 مرداد 1392








مازیار
ساعت20:39---8 مرداد 1392
همیشه باید کسی باشد
تا بغضهایت را قبل از لرزیدن چانه ات بفهمد
بایدکسی باشد
که وقتی صدایت لرزید بفهمد
که اگر سکوت کردی بفهمد
کسی باشد که اگر بهانه گیرشدی بفهمد
کسی باشد که اگر سردرد را بهانه می آوری برای رفتن و نبودن بهفمد به توجهش احتیاج داری
بفهمد که درد داری که زندگی درد دارد که دلگیری
بفهمد که دلت برای قدم زدن زیر باران
برای بوییدن
برای بوسیدن
برای یک آغوش گرم تنگ شده است
همیشه باید کسی باشد
همیشه


دختری از جنس باران...
ساعت12:09---7 مرداد 1392
salam ghashang bod khoshhal misham to ham sarbezani

sanaz
ساعت14:59---28 تير 1392

دوست خوب را باید روی چشم ها گذشت کجایى… چشم هایم بهانه ات را گرفته اند…

سلام من برگشتم خوشحال میشم دوباره به وبلاگم سر بزنی ،مرسی، فعلا


مازیار
ساعت9:27---28 تير 1392
در آغــــ ـوش او . . .
که در همين خاک بـــــــ ـي انتهاست
آنقدر از دل تنگـــــ ـي هايـــــــ ـم برايش
خواهــــــ ـم گفت
تا ســـ ـرخ شود . . .
تا نــــ ـم نــــ ـم بگريد . . .
آن وقت رهايش مـــ ـي کنــــــــ ـم
و مـــ ـي دانــــــ ـم
کســــــ ـي هــــــ ـرگــــــ ـز نــــــ ـخواهد دانست
غـــــــ ـم آن غروب بارانـــــــ ـي
همه از دلتنگـــ ـي هاے من بود . . .


مبینا
ساعت10:06---21 تير 1392
رها جون من توی وب جدیدم لینکت کردم. اومدم اینجا تبادل لینک هوشمند کنم نوشت با موفقیت بود اما لینکم نیست.
اگه زحمت نیست بلینکش
http://love.p.m.loxblog.com



مبینا
ساعت9:27---21 تير 1392
سلام. امیدوارم زندگی به رول بیافته عزیزم...
ممنون اپ کردی.


مازیار
ساعت19:06---20 تير 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, ساعت 1:41 توسط رها |