رها...

 

گاهی دلم به اندازه ی یک مجلس ختم می گیرد!

حتی اگر تمام خیابان ها را آذین بسته باشند!

 

 

 چقدر لذت بخش است احوالم این روزها

شده ام شبیه موهایت در بــــــــــــــــــاد

 

 

 

آنقدر از من و عشم دور شده ای که

چشمانم حتی خواب آمدنت را هم نمی بینند !

 

 

 

مانده ام سکوتت را جواب ابلهان بدانم ! یا علامت رضایت
وقتی بهت میگویم دوستت دارم . . .

  

 

نمی دانم آخر این دلتنگی ها به کجا خواهد رسید!
دنیا پــــــُر شده از قاصدکهایی که
راهشان را گم می کنند!!
نـــــــه میتوانی خبری دهی
و نــــــــه خبری بگیری !

  

 

همه می خواهند جای تو را بگیرند بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری

  

 

دوستت دارم !

بهایش هم هر چه هست !

روی چشمانم . . . !

 

 

 

پاهایم را که در آب میزنم ، ماهی ها جمع میشوند

 

شاید اینها هم فهمیده اند که یک عمر طعمه ی روزگار بوده ام !

 

 

 

 گاهی شاید لازم باشد از یاد ببریم

ﯾﺎﺩ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎن ﺑﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ !

 

 

 

هوای مردن

بیخ گوش من است...

همان جایی که روزی...

رد نفس های تو بود....!

 

 

 

   نمـــــیـدانــــی، 

   چه دردی دارد ! 

 وقـــتـی .. 

 حــــالـم ..  در واژه هــا هــم نــمی گنــــجــد

 

  

گـــ ــاهــــی

دلم بــرای زمـــ ـانی

کــه نمیشناختمت تنـــگ می شود

 

 

 

چقدر احمقانه است از یک قهوه تلخ انتظار فال شیرین داشتن !

مثل من که از تو انتظار عشق داشتم

 

 

فاجعه یعنی

آنقدر در تـــــ♥ـــو غرق شده ام

که از تلاقی نگاهم با دیگری

احساس

خیانت می کنم!

عشق یعنی همین!!!

 

 

 

 

خـودم را آمـاده میکـنم بـرای رقـص

بـاید در جشـن آشنـایـی تو و عشـق جدیـدت

سنگـــ تمـام بگذارم

 

  

چرا نگاه میکنی؟؟؟تنها ندیده ای؟؟؟به من نخند !

من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم

 

 

 

میترسم از اینکه
یه روزی یه جایی،من
خیلی دور از تو،
شب و روز در آغوش یک غریبه
بیقرارت باشم
و بعد از هربار هم آغوشی به یاد آغوشت
بی صدا گریه کنم

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ساعت 23:58 توسط رها |