رها...

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی ازآن کیست!!!

 


عاشق اسمم میشوم وقتی تو صدایم میکنی…….

 

 


آرزوی خیلی ها بودم
از آن دست نیافتنی هایشان….
ساده اسیرت شدم که قدر ندانستی…!!

 


هیچ کدوم نه اذیتم کرد….
نه واسم سوال شد……
فقط یه بغض داره خفم میکنه……
چه جوری نگات کرد …..که منو تنها گذاشتی؟؟

 

 

فاصله خط عابر پیاده ندارد
دست مرا بگیر و از آن رد کن
قرار دیدار ما هر نیمه شب
خیالت که نمی گذارد بخوابم

 

 

کاش عشقمان دوطرفه بود
حالا که یک طرفه است
بر من خرده نگیر
راه برگشتی ندارم
باید تا ته خط بروم ..!

 

 

بعضیا لازمه کنارت نباشن . . !
کنارت که باشن تنهاتری . . !
پس خواهشن نباش . . !

 


بعضی حرفا رو نباید زد
بعضی حرفا رو نباید خور
بیچاره ل چه میکشد میان این "زد"و"خورد"

 

 


حال روحیم خوب نیست به نبال آتشم...
فندکی...کبریتی...چیزی
اما نه برای روشن کرن سیگارم!
برای دود کرن خاطرات و تجربه های تلخی
که دل شکسته ام بهای آنهاست

 

خدایا؟
کمی بیا جلو تر
میخواهم در گوشت چیزی بگویم ...!!
این یک اعتراف است ...
من بدون او دوام نمی آورم...
حتی تا صبح فردا...

 

 


گفت تا ابد تنهایت نمیگذارم...
ابش چه زود عفو خورد...!!

 


آنقدر زیبا عاشق او شده ای !
که آدم لذت میبرد از این همه خیانت...
روزی اینگونه عاشق من بودی یادت هیت



نظرات شما عزیزان:

آریانا
ساعت12:11---11 مهر 1392
رها جونم خوبی؟رها وبتم رها شده؟نمی گی دوستات دلشون برای رها تنگ میشه؟

خيال خوشي
ساعت11:45---9 مهر 1392
مي كوشم غم هايم را غرق كنم
انا بي شرف ها ياد گرفته اند چگونه شنا كنند...


مازیار
ساعت14:36---8 مهر 1392
سلام ... خوبی...
یه مدت نبودم... نتونستم بیام وبت..
آپت خیلی خوب بود ممنون که بهم خبر دادی


چپ دست
ساعت17:31---3 مهر 1392
سلام خوب هستی؟؟؟/
این ادرس وب جدید من است/
اگه وقت داشتی سری بزن ما خوشحال میشیم جو جو.


negar
ساعت21:23---2 مهر 1392
alieeeee veblogetage mayel bodi baham tabadole link konim behem khabar bede montazeretamaaaaaa

AmIr
ساعت11:50---1 مهر 1392
مرگ شیرین ِ من در آغوش توست . . .
وقتی می گویــی دوستــم داری،
گلوله بارانم میــکنــی


elena 718
ساعت14:16---29 شهريور 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری اگه با تبادل لینک موافقی بگو تا لینک کنم اگه خواستی منو با اسم النا ... شب بارانی بلینک

faezeh79
ساعت14:13---29 شهريور 1392
سلام رها جون اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن بای

عطيه
ساعت11:58---29 شهريور 1392
سلام رهاى عزيز،
خوبى؟
من يه دو هفته اى مسافرت بودم،
ممنونم از كامنتاى قشنگت گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, ساعت 14:26 توسط رها |