رها...

هر وقت کم می آورم می گویم اصلا مهم نیست
اما تو که می دانی نبودنت چقدر مهم است….!ا

دوسش دارم ولی می ترسم بهش بگم.
می ترسم بگم و بگوید مرسی.
بگوید ممنون.
یا هر چیزی بگوید بجز :
من هم دوسِت دارم

::
روی بـی تــابی ام تــــاب مـــی خــــورم تـــا بیــــایـــی….!

نفسهايم بي تو، بوي خاكستر سيگار پيرمردي رامي دهد كه به جواني ازدست رفته اش مي انديشد.

 

 

چقدر سخته تو هق هق گریه هات نفس کم بیاری ولی عشقت به یکی دیگه بگه نفسم.....

 

 

غم كه نوشتن ندارد! نفوذ میكند در استخوان هایت ،جاسوس میشود در قلبت و آرام آرام از چشم هایت میریزد بیرون .

 

 

بعضى اوقات اینقدر دل تنک کسى میشى که اگه خودش بفهمه ازنبودنش خجالت میکشه!!!

گویم و بدانی یا نگویم و میدانی ، فاصله دورت نمیکند ، در خوبترین جای جهان جا داری ، جایی که دست هیچکس به تو نمیرسد .

مثل اتاق زیر شیروانی پر از خاطره ی بارانم ، کدام واژه می فهمد برایت چقدر دلتنگم ؟

 

 

 

در آغوشم که میگیری آنقدر آرام میشوم که فراموش میکنم باید نفس بکشم

 

 

 

اشکهایم که سرازیر میشوند……

 

دیری نمی پایدکه قندیل می بندد

 

عجیب سرد است هوای نبودنت

 

 

 

نفست باران است ، دل من تشنه ی باریدن ابر ، دل بی چتر مرا میهمان کن

 

 . . .


.
بگذار بگویند خسیسم

من

دوستت دارم هایم

را الکی خرج نمیکنم

 

جز برای مهربانی خودت . . .

.

این جمله را هرگز فراموش نکن

 

برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است” . . .

 

.

 

دلم می خواهد در آرامش آغوشت طولانی بمیرم !

محو تماشای توام ، بی خیال دنیا ، چشمان زیبای تو را میبینم

 

 

همه دنبالت میگردن ، فکر میکنن گم شدی ، بگم تو قلب منی خیالشون راحت بشه !؟

بمون بگو چکار کنم ، دنیا پر از درد و غمه / تموم زندگیم توئی ، تو هم که اخمات تو همه !

 

 

آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن ، بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن

سعی نکن از من دورشی . . . دلت اینجاست و یکی

دوستت داره

 

. . .

 

 

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،

اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،

قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،

 

زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی . . .


عشق صداي سازگار است و بلاي ماندگار . . .



دوست داشتَنت
معادله ای ست که ،نفس هایَم را
اثبات می کند!

چقدر دوست دارم با خیال راحت
یک نفس عمیق بکشم
نفسی که پر باشد
از بوی آرامش وجود تـــو

خدایا
از تجربه تنهائیت برایم بگو
این روزها سر تا پا گوشم

عشق مرگ نيست زندگي است. سخت نيست عين سادگي است. عشق عاشقانه هاي باد وگندم است . اولين پناهگاه کودکي آخرين پناهگاه آدم است. زندگي زيباست حتي اگر کور باشي ؟ خوش آهنگ است حتي اگر کر باشي مسحور کننده است حتي اگر فلج باشي؟ اما بي ارزش است اگرثانيه اي عاشق نباشي اگر مي دانستي دل ترک خورده ي من با ياد چشمان باراني ات شکسته تر مي شود هيچ گاه به من پشت نمي کردي اگر مي بيني کسي به روي تو لبخند نمي زند علت را در لبان فرو بسته خودت جستجو کن

 

 

 

بی تو بودن کار من نیست، تا دلت نرفته برگرد...

من در این کلبه خوشم تو در ان اوج که هستی خوش باش من به عشق تو خوشم تو به عشق هر که هستی خوش باش

 

 

تصوير چشمان تو را در رويا ها كشيدم، باغ گلي از جنس مريم ها كشيدم، تو گم شدي در جاده هاي ساكت و دور، من هم به دنبال نفس هايت دويدم

 

 

 

سرم درد میکند برای دردسر!
و تو میدانی آنقدردوستت دارم
که حتی اگر سرم به سنگ بخورد
یا سنگ به سرم

 

 !!
ازقانون دنیا “تنهایی” من است و “تنهایی” من قانون عشق است و عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست….

 

می دانی..؟
آدم های ِ ساده..
ساده هم عاشق می شوند..
ساده صبوری می کنند..
ساده عشق می وَرزَند..
ساده می مانند..
اما سَخت دِل می کنند..
آن وقت که دل ِ می کنند..
جان می دَهند..
سخت میشکنند..
سخت فراموش میکنند..
آدم های ِ ساده….. 

 

 

 این دوستت دارمدست بر نخواهم داشت

 

 

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم

 

 

این روزها بدجور به تو آغشته ام ، از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند
.

 

 

تنهاترین آدم ها یه سایه دارند باهاش حرف بزنند ، از وقتی رفتی آنقدر غرق ظلماتم که سایه ای هم برایم نمانده !

 

 

نگو مرا نمیخواهی ، تو که حرفهای مرا نمیخوانی ،تو که نگفتی تا آخرش نمیمانی ، منی که دلم خوش بود به اینکه تو را دارم تا همیشه….

 

 

ز انتهای خیالت تا هر کجا که بروی ، بازهم بهم میرسیم ، زمین بیهوده گرد نیست !

 

 

 

از ساعت متنفرم !

این اختراع غریب بشر که مدام ،

 

جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد!!

.

دلتنگى

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره

تمنای بودنش رامیکند

 

حس خوبی نیست در رویای کسی ببخشیدی که فکر تو حتی در خوابش هم نمیگنجد

 

 

 

من سوسو میزنم ؛ فانوس ها تماشایم می کنند

 

 

 

رفتن هم حرف عجیبی است ، شبیه اشتباه آمدن است

 

 

گاهی وقت ها سکوت همان دروغ است فقط شیک تر ، مؤدبانه تر و با مسئولیت کمتر !!!

 

 

بودن و مال تو نبودن دردش بیشتره . بودن و مال تو نبودن دردش بیشتره .


 

 

انگار که سالهاست رفته ای ؛ از تابستان بگو ازبهاری که رفتی تا من هم از زمستانی برایت بگویم که برف نشست برموهایم و نرفت ...

 

 

شاید می دانست بی او هیچ ساعتی از زندگی ام به خیر نیست ...

 

از غم نامردمی ها بغض ها در سینه دارم شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم

 

 

اگه میخواى یکیو از دست بدى فقط کافیه دوستش داشته باشى .. همین کافیه !

 

 

روزگار نبودنت را دیکته میکند و نمره من باز صفر میشود ...

 

 

 

            چه هق هقی میزند آسمان: هنوز نبودنت را بلد نیستم .. 

 

 

 

:

نبودنت را از روی خط ایرانسلم می فهمم که مدت هاست نیازی به شارژ مجدد ندارد ...

 

 

 

 

: نا امیدانه زدم تکیه به دیوار ز حسرت

 نا امیدی نکشیدی که بدانی چه کشیدم

 

 

 

 

شنیده بود که لذتی در گذشت هست . از من گذشت و رفت ...

 

 

بعضی ها بهتر است در حد یک آرزو بمانند ... برآورده شدنشان به بهای شکستن دلت تمام میشود !!!

 

 

 

کسی از تو میرود و بعد تو دلت می‌خواهد از همه‌ی دنیا بروی

 

 

 

دلم برای خودم ، همونی که قبلا بودم تنگ شده ، همونی که هنوز قلبش نشکسته بود

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, ساعت 16:42 توسط رها |