رها...

 

چه نقاش ماهري است ...
فكر و خيال ...
وقتي كه دانه دانه موهايت را سفيد مي كند ...
 
 
طعم سیب میدهد لب هایش و من گناهکارترین حوّای زمینم
بهشت همینجاست ، در آغوش تو با لب های ممنوعه ات . . . ! 
 
 
میدانم مدت هاست که ارزان شده ام
چانه میزنم تا مفد نفروشنم ...
 
وقتی پاهایت یاری ات نکنند ،
!…“بن بست ” همان جایست که ایستاده ای 
 
 
مــــــے دآنـــستَم دیـــــگَر هیـ ـچ کَــ ـس بَرآیـ ـَم
او نــمـ ـے شَـ ـوَد...
حَتــ ـے
خــــــودَش
 
 
اینــــجـا ،
جــایـی بـــرای ِ کسی ، خـــالی ست...
حجـــم ِ خـسته ی چــشم هـــا ،
خبـــرش را آورده انـــد ..
 
 
میخواهم دنیا را بدهم برایم تنگ کنند

به اندازه " آغوش " تو

تا وقتی به آغوشت میرسم....

بدانم همه دنیا از آن من است
 
 
انقدر مرا سرد کرد .از خودش......از عشق
که حالا بجای دل بستن یخ بسته ام!
اهای!روی احساسم پا نذارید
لیز میخورید......!
 
 
هي فلاني مي داني ؟ مي گويند رسم زندگيچنين است...
مي آيند.... مي مانند.... عادت مي دهند....ومي روند.
وتو در خود مي ماني و تو تنها مي ماني
راستي نگفتي رسم تونيز چنين است؟.... مثلهمه فلاني ها....؟
 
 
مرا از چه می ترسانی؟؟
از عشــــق؟!
از دوست داشتنت یا دوست داشته شدنم؟؟!
کجای کاری؟!
که دیگر " تــــــــــــو" همهی " مــــــن " هستی
خودتـــــــ را از خودتـــــــــ میترسانی؟!!
 
 
مردم میمیرند به همین سادگی
و تو هرگز نمیتوانی باور کنی
کسی را که دوست داری
یک روز از دست میدهی.
برای همین است که
من خودخواهی میکنم
و دوست دارم زودتر از او بمیرم.
به کسی نگوئید
امّا از تنها ماندن میترسم
 
 
شب یعنی:یاد تو......صبح یعنی:دلتنگم برای تو
 
ظهر یعنی:انتظار تو.....عصر یعنی:رویای دیدن تو
 
و تو یعنی: تمام لحظه های من
 
 
 
به خودم قول میدهم كه فراموشـت كنم !
وقتی صبح می شود
تو را كه نه .... ولی !
قولم را فراموش می كنم ....!!!
 
 
 
چه کسی گفته
بخند تا دنيا به رويت بخندد؟؟؟

همه اش افسانه است...

وقتى خنديدى،
دنيايى،عزمش را جزم مى كند
تا عاجزانه

زار بزنى......
 
 
 
.به شمارش نشستم ...!
....
یک روز ....!
...
دو روز ...!
...
یـک هفتــه...!
....
یــک ســـــال ....!
....
یـــــــک عمـــــــــر ....!
..
آری یـــــــک عمـــــــــــــــــــــــ ــــر ..!
..
یک عمر به پای تو خواهم نشست..!
..
با مهربانی هایت خو گرفتـــــــــــــه ام ..!
..
مرگ هم توان گسیختن عشق من را ندارد..!
 
 
 
چه بی صدا و خاموش داره خاموش میشه چراغ زندگیم
چه بی بهانه,چه صادقانه , چه ناشیانه سوختم

چه ساده من بی تو شدم و در ظاهر چه آرامــــــــــ ـ ـ ـ ـ ـ !!!:
 
 
 
بعضي وقت ها چيزي مي نويسي فقط براي يک نفر،
اما دلـــــــــــت میگیرد وقتي يادت مي افتد که هرکســـــــــــي ممکن است بخواند جـــــــــــــــــز آن يـــــــــــــــک نــــــــــــــــــــفر.... ...
 
 
 
زندگی یعنی ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن...
 
 
 
 
تلخترين حرف : دوستت دارم اما....
شيرين ترين حرف : ....امادوستت دارم

به همين راحتي جابه جايي كلمات زندگي را دگرگون ميكند!!!
 
 
 
دلم تنگ است برای کسی که نمی داند...

نمی داند که بی او به دشت جنون می رود دلم...

می دانم که اگر نزدیکش شوم، دور خواهد شد....

پس بگذار که نداند بی او تنهایم...

دور میمانم که نزدیک بماند...
 
 
 
دیدن عکستــــــ تمام سهم من استــــــــــ


از "تــــــــو"


آن را هم جیره بندی کرده ام


تا مبادا توقعش زیــــاد شود!


دل استــــــ دیگــــــر


ممکن استـــــــ فـــردا خودتــــــــ را از من بخواهد...!
 
 
 
 
چقدر بی موقع دلم میگیرد!

چقدر بی مقدمه دلتنگ میشوم...
دلم اندازه آسمان...اندازه ماتم تمام تنهایی ها گرفته
دلم اندازه وسعت دنیا تنگ شده

دلم...لعنت به دلم!
 
 
 
میخواهمتـــــــــ
ولــــی

دوری

خیلی خیلی دور

نه دســـــــــــتم به دستانـــــــت میرسد

نه چشمانم به نگاهتــــــــــــــــــ
 
 

دلم برايت تنگ شده
مي خواهم آنقدر اشک بريزم
تا غبار فاصله از قلبم تميـــز شود
ولي مي ترسم ...
می ترسم اشکهایم دلگیرت کند
 
 
 
" خداحافظی ات "
عجب خرابه ای به بار آورده!


نگاه کن ...

مدت هاست در تلاشند

مرا از زیر آوار تنهایی هایم بیرون کشند!
 
 
 
مــــن عـــــاشقـــانـــه دوستــــش داشتم

و او به حساب خودش عـــــاقـــــلانـــه طـــــردم کرد!!!

منطــــــــق او,

حتـــــی از حمـــــاقــــت مــــن هـــــم احمقـــــــانـــه تـــر بود!!!!
 
 
درونم غوغاست
ساده میشکنم
با یک تلنگر ِکوچک! ...

اینگونه نبودم ... شــــدم!!
 
دست
م را بگیر...
بگذار یکبار هم که شده،
تمام دنیا در دستان من باشد
 
 
گفتی مرا دوست داری ،
اما دوست داشتنت دو روز است ،
دیروز گذشت و آخرش امروز است!
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ساعت 19:3 توسط رها |