رها...

 

چه زیباست خیالی که تو را از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی ام .
 
برای یک ثانیه عاشقم باش ، من باتری ساعتم را در می آورم .


عشق ، اگر عشق باشد ، ناممکن ترین ها را امکان می بخشد ، تنها برکه ای ست که می توانی در آن غرق شوی و اما نفس بکشی .

نقش یک درخت خشک را در زندگی بازی میکنم ، نمیدانم که باید چشم انتظار بهار باشم یا هیزم شکنپیر
 
همه چیز با تو شروع شد اما هیچ چیز با تو تمام نمی شود ، حتی همین دلتنگیهای من !

آسان تر نگاهم کن ! دلم تا عشق بیشتر نمی داند !
 
چند وقتیست هرچه می گردم هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ، نگاهم اما گاهی حرف می زند گاهی فریاد می کشد و من همیشه به دنبال کسی می گردم که بفهمد یک نگاه خسته چه می خواهد بگوید .
 
افسانه را رها کن ، دوری دوستی کدام است ؟ فاصله هایند که دوستی را میبلعند ! من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند ، به همین سادگی !

 
حوا که باشی ، بعضی ها هوا برشان میدارد که آدمند .
 
شال گردن گرمم را به گردن سرد احساساتت بینداز ، تحمل این همه سردی احساس سخت است .

رفت ؟ به سلامت ، من خدا نیستم بگویم صد بار اگر توبه شکستی باز آی ، آنکه رفت به حرمت آنچه با خود می برد حق بازگشت ندارد ! رفتنش مردانه نبود ! لااقل مرد باشد و بر نگردد ، خط زدن بر من پایان من نیست ، آغاز بی لیاقتی اوست
 
 
هی پاییز ! ابرهایت را زودتر بفرست ! شستن این گرد غم از دل من چند پاییز باران می خواهد .


طاقت ندارم ببینم که از لحظه های در کنار من بودن اینگونه پریشانی،
اگر تو را آزار می دهم دست خودم نیست، عاشقم و دلم نمی خواهد که روزی دوباره تنها شوم!
 
 
تو اين دنيا هر کسي يه نيمه گمشده داره که فقط لايق همونه پس سعي نکن در ساختن پازل زندگيت تقلب کني
 
 
گذشت زمان برای آنان که در انتظارند بسیار کند برای آنان که می هراسند بسیار تند برای کسانی که زانوی غم به بغل می گیرند بسیار طولانی و برای کسانی که سرخوشند بسیار کوتاه است اما برای کسانی که عشق می ورزند ..آغاز و پایانی نیست و زمان تا ابدیت ادامه دارد
 
فکر مي کرديم عاشقي هم بچگيست... اما حيف اين تازه اول يک زندگيست... زندگي چيزيست شبيه يک حباب.. عشق آباديه زيبايي در سراب... فاصله با آرزو هاي ما چه کرد... کاش مي شد در عاشقي هم توبه کرد
 
 
هر کي دلتو شکوند صداشو در نيار، يه روز دلش ميشکنه و صداش در مياد
 
 
چقدر غريبانه به لحظه هايم زندگيم رنگ آشنايي زدي و رفتي.تو را هيچ وقت از خاطر نمي برم كه تو آشناترين غريبه من بودي.
 
 
نازکتر از بلورم و نرم تر از حرير ، اگر قصد شکستن داري ، سنگ بي انصافي است ، يک تلنگر کافيست
 
هواي دلم ابريست بگوييد دوباره نسيم بيايد ميخواهم دلم را در برابرش بياويزم تا بوي تمامي گلها در تنم نفوذ کنيد. آسمون دلم: آسمون به ماه ميگه: عشق يعني چي؟ ماه ميگه: يعني اومدن دوباره‌ي تو ماه ميگه؟ تو بگو عشق يعني چي؟ آسمون ميگه : انتظار ديدنت
 
به جای نم به چشمم رود دادند به آهم شعله جای دود دادند مرا هیچ از نصیبم گله ای نیست خلایق هرچه لایق بود دادند
 
 
خسته بود، اهل زمین نبود نمازششكسته بود، بر سنگ قبر من بنویسید شیشه بود، تنها از این نظر كه سراپا شكسته بود،بر سنگ قبر من بنویسید این درخت، عمری برای
 هر تبر و تیشه دسته بود، بر سنگ قبر من بنویسید در زندگی، پشت دری كه باز نمی شد نشسته بود  
 
 
آدما ، آدما از جنس برگند ، گاهي سبزند ، گاهي پائيزن و زردند . زمستون ديده نميشن . تابستون سايبون سبزند . آدما خيلي قشنگن . حيف كه هر لحظه يه رنگند
 
اگر کسي را دوست داري، به او بگو. زيرا قلبها معمولاً با کلماتي که ناگفته مي‌مانند، مي‌شکنند
 
 
عشق با غرور زيباست ولي اگر عشق را به قيمت فرو ريختن ديوار غرور گدايي كني... آن وقت است كه ديگر عشق نيست... صدقه است
 
دچار يعني عاشق و فكر كن كه چه تنهاست ماهي كوچك كه دچار آبي درياي بي كران باشد...
 
 
ضرب المثل چيني: برنج سرد را مي‌توان خورد، چاي سرد را مي‌توان نوشيد، اما نگاه سرد را نمي‌توان تحمل کرد
 
وقتي کسي به تو گفت که از ته دل دوستت دارم، مواظب باش. چون هنوز جايي در بالاي دلش براي ديگران هست
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ساعت 16:56 توسط رها |