رها...

 

 
ای ابر ها نبارید !
من دریا را به پایش ریختم
. . .
برنگشت
!
 
 
دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت !
من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم . . .
 
 
 
جای خالیت را آنقدر با چشمانم آب میدهم که باز کنارم سبز شوی . . .
 
 
 
خدایا ؟ حواست هست ؟
صدای هق هق
گریههایم از گلویی می آید که تو از رگش به من نزدیکتری . . .
 
 
 
کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ، به جای اینکه بپرسه “ چته ؟ چی شده ؟ ” ؛ بغلت کنه و بگه “ گریه کن ” . . .
 
 
اشکی که بی دلیل بیاید ، اشک دلتنگی نیست ، اشک بی کسی است !
 
 
فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد . . .
فقط رفت بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد . . .
فقط رفت . . .
فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت : راحت شدم . .
 
 
 
دو ابر که عاشق یکدیگر می شوند ، بغضمی کنند و یکدیگر را در آغوش می کشند اما نمی دانند این وصال نابودشان می کند . .
 
 
 
حالا اشکها هم شبیه تو شده اند گریه که میکنم نمی آیند . .
 
 
 
اونی که گریه می کنه یه درد داره اما اونی که می خنده هزار و یه درد . . .
 
 
 
اشک ها قطره نیستند بلکه کلماتى هستند که مى افتند فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسى را که معنى این کلمات را بفهمد . . .
 
 
خدایایا فریاد گلویم را بگیر یا بغض گلویم را . . .
هر کدام راه دیگری را بسته اند !
 
 
 
مرا می شکنی
سرت را با افتخار بالا می گیری
ببین از سقف بالای سرت
چگونه اشک چکه می کند . . .
مغرور نباش
که روزی این سقف شکسته
روی سرت خراب می شود . . .


نظرات شما عزیزان:

hunter @cleaner 07\
ساعت14:55---5 مهر 1392
عالیِ خُداییش خَُشمون اُمد از طرف hunter




مطالب جدید بزارید واسه اولین بار اومدم عالی 07 cleaner


آریانا
ساعت18:52---27 ارديبهشت 1392
رهای عزیزم سلام.
خوبی؟دیگه به ما سر نمی زنی.جمله هات مثل همیشه عالیه مخصوصا اولی و چهارمی خیلی دوسشون داشتم . خوشحال میشم بهم سر بزنی .
خدافظ


mohammad
ساعت17:49---27 ارديبهشت 1392
مـטּ چشمهایـــم را بستم و تو قایــم شـבے…

من هنـــوز روزها را مــے شــمارم!..

و تـــو پیـבا نمیشوے…!

یا من بازے را بلــב نیستم !

یا تو جر زבے!


م صادقي
ساعت17:41---27 ارديبهشت 1392
ممنون كه بهم سر زدي لينك شديد با افتخار دوست خوبم به اميد روزهاي بهتر

نفیسه
ساعت11:05---26 ارديبهشت 1392
عالیه عزیزم

manouchehr
ساعت0:32---25 ارديبهشت 1392


negar
ساعت23:04---24 ارديبهشت 1392
قربونت برم من الهی چشم جیجلم

negar
ساعت12:47---24 ارديبهشت 1392
سلام عزیز دلم!خوبی؟چه خبرا؟چیکار میکنی؟دلم برات تنگه

bahar77
ساعت0:26---23 ارديبهشت 1392


منا
ساعت22:33---20 ارديبهشت 1392
كسي عاشق واقعيه كه دستتو وست راه ول نكنه بس بهتر كه رفت

نفیسه
ساعت19:02---20 ارديبهشت 1392
وب خوبی داری،ولی خیلی مطالبت دردناکه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, ساعت 14:32 توسط رها |