رها...

 

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی . . .
 
 
 
بادکنـــک مـــن!

تاب نفســـي را که به آن داده‌ام نـــدارد

ببيـــن . . .

چگونـــه سر به هـــر کجا ميـــزند

که تهـــي شود از انـــدوه!
 

آهـــــــــای لعنتی...

مثل تمام آن چیزهایی که تا به حال از من گرفتی،

علاقه ام... دلم، عمرم، واعتماد...!

بگیر دیگر...

دستانم را بگیر
 
 
خدایاشبیه بادکنکی شده ام

ازبغضهایی که به اجبار فرو داده ام...

التماست میکنم...

فقط یک سوزن!

تکه تکه شدنم باخودم...
 
 
 
 
باران می خواهم

آنقدر شدید که...

من و تنهاییم را

با خودش بشوید ، ببرد !!!!
 
 
 
روزی به تمام این بی قراری ها میخندی

و ساده از کنارشان میگذری...!!!

این قشنگترین دروغیست که

دیگران برای آرام کردنت به تو میگویند ...
 
 
 
دلـــــــــم میگـــــــــیرد

وقـــــــــــتـی مــــــــــــــــیدآنم

در دنـــــــــــــیآیِ بــــــــــه این بــــــــزرگی

هیچ دلـــــی نیســت کــه بـــرآیِ مـن تنـــگ شـــود...
 

آنقدر برای تو بوده ام...

که دیگر...

من برایم غریبه است...!

اینگونه است وقتی که میروی...

میمیرم...

چون نه تورا دارم نه خودم را...!!
 

ایـن روزها

بُـرد با کســی اســت که بــی رحـم باشـد ،

از دلــت کـه مایـه بگــذاری ،

سوختـه ای ...!
 
 
 

گاه جلوی آینه می ایستم ... خودم را در آن میبینم ..

دست روی شانه اش میگذارم و می گویم... ...

چه تحملی دارد "دلت"...!!!
 


نظرات شما عزیزان:

z
ساعت22:58---3 مهر 1392
وبلاگ زیبای داری اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن..

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت15:36---18 خرداد 1392
نامم را پدرم انتخاب کرد ،





و نام خانوادگیم را یکی از اجدام ،





دیگر بس است ،





راهم را خودم انتخاب خواهم کرد





( دکتر علی شریعتی )


negar
ساعت23:48---5 خرداد 1392
چطوری عچقم؟

حامد 051
ساعت12:27---5 خرداد 1392
اومدمااااااااااااااااااااااا وبت قشنگ بود مخصوصا غالبش

اکسیژن
ساعت0:09---4 خرداد 1392
وب بسیار بسیار زیبایی دارین
خیلی زیبا بود
راضی باشین ازچندتا ازپستاتون استفاده کردم!


مازیار
ساعت23:28---3 خرداد 1392
رویـا هـا را ول کن دلم

هـیـچ " تـو "یی دوستت نداشته

حـتـی " تـو"هـای رویــاهـایـت نـیـز

بـا " تـو " هـای دیگر رفـتـه انـد

بـلـند شـو

رویـــا دیـدن بس اســــــت


کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!
ساعت22:52---31 ارديبهشت 1392


مهربانم ، ای خوب ! یاد قلبت باشد؛

یک نفر هست که چشمش ،

به رهت دوخته بر در مانده

و شب و روز دعایش اینست ؛

زیر این سقف بلند، هر کجایی هستی،

به سلامت باشی

و دلت همواره ، محو شادی و تبسم باشد ...


متین کج کلاه
ساعت19:55---30 ارديبهشت 1392
اگه خواستی.بیا

❤شــــــــــــــــراب شیـــــــــــــراز❤
ساعت13:15---30 ارديبهشت 1392
آرام میروم ، آنچنان آرام که ندانی کی‌ رفته ام اما وقتی‌ جای خالیه مرا ببینی‌ آنچنان سخت رفته ام که تمام عمر زمان رفتنم را فراموش نکنی !

م صادقي
ساعت22:17---29 ارديبهشت 1392
دير گاهيست كه تنها شده ام
قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است
بازهم قسمت غم ها شده ام
دگر آيينه ز من بي خبر است
كه اسير شب يلدا شده ام
من كه بي تاب شقايق بودم
همدم سردي يخ ها شده ام
كاش چشمان مرا خاك كنيد
تا نبينم كه چه تنها شده ام....


عطيه
ساعت10:52---29 ارديبهشت 1392
سلام-رها جان خوبى؟چه عجب اون طرفا! آدرس گم كردى؟!;-) با اجازت اين پست آخرتو تو گوشيم سيو كردم-
پاسخ:slm atiye jon sharmande dir b dir sar mizanam age lotf koni adreset o y bar bezar to ghesmate nazara mamnon misham golam


manouchehr
ساعت23:32---28 ارديبهشت 1392
می خواهم برگردم به روزهای کودکی :
آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود...
عشــق ، تنها در آغوش مادر خلاصه میشد...
بالاترین نــقطه ى زمین ، شـانه های پـدر بــود...
بدتـرین دشمنانم ، خواهر و برادر های خودم بودند...
تنــها دردم ، زانو های زخمـی ام بودند...
تنـها چیزی که میشکست ، اسباب بـازیهایم بـود...
و معنای خداحافـظ ، تا فردا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ساعت 20:14 توسط رها |