رها...

 

بهت گفتم با “دلم” بازی نكن!
ببین…
خرابش كردی!
دیگه عاشق نمیشه
 
 
   تنهاییم را با کسی قسمت نمیکنم که تنهایم بگذارد
 
 
باران که کاره ای نبود
فقط بهانه بود
چرا که همه حرفم این بود
که من لعنتی عاشقت هستم…
 
 
     چقدر نیستی…
از این همه نبودن، حوصله ات سر نمی رود…؟
 
 
 
  باران بهانه بود تا زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی…
ای کاش نه کوچه انتها داشت و نه باران بند می امد…
 
 
 
     خدايا آسمانت چه مزه ايست؟….
ما كه فقط زمين خورده ايم.!!!!
 
 
 
     گاهی خنده بیخ گلویم را
می گیرد!
آخرش هیچ کس نفهمید
ناخوشی من چیست…
همه گول خوردند…
 
 
 
 
 
     یک عشق واقعی
پایان خوبی ندارد!!!
هیچ وقت …
 
 
 
    با آدما مثل خودشون نباش
خودت باش
چون گم میشی
اونوقت باید دنبال خودت بگردی
 
 
 
      دو خط موازي هيچوقت بهم نميرسند
مگه اينکه
يکيشون براي ديگري بشکنه!
 
 
 

وقتی کسی که باید تــو را بفـهمد ؛

درکت نمی کنــد !
دوسـت نـداری خـودت را به هیـچکس ِ دیگـر بفـهمانی
 
 
 
گــــاهی فکــــر میــــکنم …
بعضــــی هاااا همان بعضــــی هاااا بمانند بهتــــر است
 
 
 
خدایا ،یه چیزی میگم ولی دلگیر نشو ….به خودت قسم دنیات ته نامردیه!


نظرات شما عزیزان:

کج کلاه
ساعت13:35---16 خرداد 1392
چه خوب میشد ادما از قلب همدیگه خبر داشتن.بعد شعر میگفتن .اخه باید با غم ادما زندگی کرد تا فهمید .برا یه بارم که شده گوش داد .اخه وقتی فقط حرف بزنی فقط حواست به خودت جلب میشه.وقتی دنیات مال خودت باشه چه طور میدونی بنویسی درد هارو .چه خوب میشد قلب ها بنویسن برا هم به جای اینکه بنویسن واسه دل خودشون.ادما بزرگ نمیشن مگر اینکه دنیا رو از تو چشم همه نظاره کنن.

عطیه
ساعت12:09---10 خرداد 1392
سلام رها جون...



ممنون از کامنتای خوکشل موکشلی که واسم میذاری خانومی ...



م صادقي
ساعت10:02---10 خرداد 1392

من ماندم و حلقه طنابی در مشت
با رفتن تو به زندگی کردم پشت
بگذار فردا برسد می شنوی
دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت


مازیار
ساعت21:59---8 خرداد 1392
تو مــــرا یــــاد کنـــــے یــا نکـــنے...



بـــاورت گر بشـــود گر نشـــود ...



حرفـــے نیـــست....امــــا...!



نفـــسم میے گیرد در هوایــی که نفــس ها ےتو نیـــست..



سهـــراب سپهـــرے


کلبـــــــــه تنهـــــــــــــــــایی!!!
ساعت13:01---8 خرداد 1392
چـقـدر سَخـت اسـت ...!
تـنـهـآ دلـخـوشے زنـدگـیـت ،
بـرآے تـو خـیـآلے بـآشـَد
و بـرآے دیـگـرے ...
بـآزیـچـہ اے ڪـہ
قـدر و قـیمـتش رآ نـمے دآنـد ...


مازیار
ساعت23:18---6 خرداد 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, ساعت 20:50 توسط رها |